English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: جمعه ٠٥ خرداد ١٣٩٦

معرفی

نام:ابراهیم

نام خانوادگی: دولتی

سمت:مسول کارگزینی بیمارستان

آخرین مدرک تحصیلی :کاردان حسابداری

شرح وظایف :

 

  1.  برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
  2. صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت  ، ترفیع طبق مقررات
  3. صدور احکام افزایش  سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و    مقررا ت مربوط 
  4. انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
  5. اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
  6. مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
  7. انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس –تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
  8. تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
  9. نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
  10. پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
  11. تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی بیمارستان جهت پرداخت
  12. ثبت مرخصی پرسنل بصورت روزانه در سیستم
  13. پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
  14. بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
  15. نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان 
  16. پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس ، جیره غیر نقدی ، مروز کارمند و...                                                             
  17. انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق

 

داونلود دستورالعملها و ضوابط مربوط به کارگزینی

   دانلود : ضوابط_اجرايي_ارتقاء_طبقه_و_رتبه5.docx           حجم فایل 37 KB
   دانلود : دستورالعمل_ارزیابی_عملکرد_سال_93.docx           حجم فایل 123 KB
   دانلود : دوره_مرخصیها.pdf           حجم فایل 4312 KB