English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: يکشنبه ٠١ بهمن ١٣٩٦


  چاپ        ارسال به دوست

به گزارش فرحناک مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ

دکتر حسنی : عملکرد ما با سایر سازمانها بسیار متفاوت می باشد

 

در این پایش که از بخشها و واحدهای مختلف بیمارستان  که با حضور تیم کارشناسان معاونت درمان دانشگاه  انجام گردید دکتر حسنی ضمن اظهار رضایت از عملکردکارکنان بیمارستان ،هدف از بازدید را ارزیابی دوره ای وسنجش تغییرات نسبت به دوره قبل بیان نمودو گفت: خدماتی که از آغاز طرح تحول نظام سلامت ارائه شده بسیار چشمگیر می باشد، اگر بخواهیم بهترین بیمارستان را داشته باشیم باید تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعین را سرلوحه عمل خود قرار دهیم. هم چنین اظهار نمود:  هزینه های صرف شده در بحث هتلینگ بیش از 40 میلیارد تومان می باشد که در این زمینه صرف شده تا مردم عزیز از خدمات بهتری بهره مند گردند . معاون درمان در ادامه به ارتقاء کیفی خدمات اشاره و افزود: همه اتفاقات باید ختم به ارائه خدمات مطلوب گردد و تک تک همه ما کارکنان باید در حل مشکلات سیستم ،خود را سهیم بدانیم تا به یک هدف اصلی سازمان دست یابیم . دکتر حسنی خاطر نشان کرد عملکرد ما با سایر سازمانها بسیار متفاوت می باشد زیرا عملکرد ما با جان انسانها سرو کار دارد لذا لازم است همواره پرسنل بیمارستان با اموزشهای لازم با یافته های تازه آشنا شوند  در ادامه دکتر جبارزاده مدیر شبکه ضمن قدر دانی از کارشناسان اظهار نمود : خیلی از مشکلات و موانع قبلی تغییر پیدا کرده و امیدواریم با راهنماییها و برنامه ریزی های مناسب بتوانیم سایر مشکلات موجود را نیز در اسرع وقت مرتفع نمایم . در پایان تیم کارشناسی ، ارزیابی های خود را از واحدهای بیمارستان به سمع نظر حاضرین رساندند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



١٨:٢١ - يکشنبه ١٢ آذر ١٣٩٦    /    شماره : ١٦٨٤٧    /    تعداد نمایش : ١٤٩


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: