English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: جمعه ٢٧ مهر ١٣٩٧


  چاپ        ارسال به دوست

به گزارش فرحناک مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ

دکتر جبارزاده : مهارت‌های آداب معاشرت و تشریفات نگهبانان عزیز در یک سیستم نشانگر ارج نهادن به مراجعین آن سیستم می باشد

  همزمان با گرامی داشت هفته عفاف و حجاب و بنابر مصوبه کمیته صیانت از حقوق شهروندی دوره آموزشی ویژه کارکنان با حضور دکتر جبارزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رئیس بیمارستان ، سرپرست مرکز بهداشت و جمعی از نگهبانان شبکه برگزار گردید در این جلسه ذکتر جبارزاده مدیر شبکه  هدف از برگزاری این جلسه را اجرای برنامه ششم و هفتم نقشه راه اصلاح نظام اداری و مقررات مربوط به ارتقاء فرهنگ سازمانی، تکریم ارباب رجوع، ساماندهی رسیدگی به شکایات، سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری بیان کرد.
وی با تأکید بر اهمیت موضوع سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم از  لحاظ گستره حوزه فعالیت ، انجام بهینه فعالیت‌ها، افزایش رضایتمندی مردم و نیز فراهم کردن بستر پاسخگویی مناسب به مراجعین را خواستار شد وی در ادامه توصیه نمود: رفتار اسلامی یکی از مهمترین بستر رضایتمندی مراجعین بوده و شما همکاران محترم که بیشترین برخورد با مراجعه کنندگان رادارید باید با حفظ کرامت انسانی و ارج نهادن به اخلاق اسلامی حرفه ای و مؤثر در سازمان معرفی میکند که رفتار و صحبت آنها معمولاً تأثیر زیادی بر نحوه نگرش مشتریان وارباب رجوع در ارتباط با ما و همچنین روحیه مدیران و پرسنل داخل سازمان و سطح دید دیگران نسبت به محل کار ما دارندلذا شما نگهبانان عزیز وظیفه سنگین در طرح تکریم ارباب رجوع را دارید .

 

 

 

 



٠٩:٢٥ - شنبه ٢٣ تير ١٣٩٧    /    شماره : ١٩٦٧١    /    تعداد نمایش : ١٠٢


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: